صفحه دندانپزشکان
صفحه دندانپزشکان
سوالات متداول۱۴۰۰/۱/۲۴ ،۰۶:۰۵:۱۹ +۰۰:۰۰

کاندیدای مناسب
چه کسی است؟

تمام افرادی که یک یا چند دندان و حتی تمام دندان های خود را از داده اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت دندان یا ایمپلنت نیستند.
در صورتی که متقاضی کاشت دندان دچار یکی از بیماری های لثه و یا تحلیل استخوان فک باشد دندانپزشک متخصص اقدام به درمان های اولیه می کند و سپس کار کاشت را آغاز می کند

کاندیدای مناسب
چه کسی است؟

تمام افرادی که یک یا چند دندان و حتی تمام دندان های خود را از داده اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت دندان یا ایمپلنت نیستند.
در صورتی که متقاضی کاشت دندان دچار یکی از بیماری های لثه و یا تحلیل استخوان فک باشد دندانپزشک متخصص اقدام به درمان های اولیه می کند و سپس کار کاشت را آغاز می کند

کاندیدای مناسب
چه کسی است؟

تمام افرادی که یک یا چند دندان و حتی تمام دندان های خود را از داده اند، کاندیدای مناسبی برای کاشت دندان یا ایمپلنت نیستند.
در صورتی که متقاضی کاشت دندان دچار یکی از بیماری های لثه و یا تحلیل استخوان فک باشد دندانپزشک متخصص اقدام به درمان های اولیه می کند و سپس کار کاشت را آغاز می کند

علت راحتی روش دیونوی چیست؟۱۴۰۰/۱/۲۱ ،۱۲:۳۰:۲۹ +۰۰:۰۰

روش دیونوی، کم تهاجمی و بدون برش می باشد. یعنی هیچ برشی مانند تکنیک های جراحی معمول ندارد. لثه، دندان و استخوان شما از آسیب های غیر ضروری جراحی حفظ می شود. که نتیجه آن، راحتی و بهبودی است.

چه زمانی برای ایمپلنت دندانی دیر است؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۷:۱۶ +۰۰:۰۰

زمانی روش دیونوی انجام می شود، که ایمپلنت های معمولی و تکنیک های جراحی جوابگو نیستند.

با روش های معمول، مشکلات ناشی از برش مانند خونریزی و تورم می تواند ایمپلنت را برای افراد مسن و کسانی که مشکلات جدی سلامتی همچون فشارخون بالا، دیابت یا مشکلات قلبی دارند، سخت کند.

اگر در گذشته به شما گفته می شد که کاندید دریافت ایمپلنت نیستید، اکنون خبر خوش این است که با دیونوی این امکان ایجاد شده است.

اگر تحلیل استخوان یا بیماری لثه دارید، آیا ایمپلنت دندانی برای شما مناسب است؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۶:۳۸ +۰۰:۰۰

دندانپزشک شما یک اسکن دیجیتال کامل انجام می دهد. پس از آن، دندانپزشک می تواند براساس شرایط شما توصیه های خاصی را ارائه دهد.

اگر شما دندان هایتان را به هم می سایید، آیا برای ایمپلنت دندانی واجد شرایط هستید؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۶:۱۷ +۰۰:۰۰

این یک سوال رایج است، از دندانپزشک خود بپرسید.

ایمپلنت های دندانی حس طبیعی دارند؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۵:۵۴ +۰۰:۰۰

ایمپلنت امکان جویدن طبیعی را به شما می دهد و از تحلیل استخوان جلوگیری می کند. نسبت به دندان مصنوعی، پارسیل یا بریج ها راحت ترند و ماندگاری طولانی تری دارند. ایمپلنت های دندانی نزدیک ترین و بهترین گزینه برای جایگذاری دندان ها می باشند زیرا ظاهر و حس دندان های طبیعی را دارند.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۵:۳۹ +۰۰:۰۰

ایمپلنت های دندانی به گونه ای طراحی شده اند که مدت زیادی باقی می مانند.

آیا ایمپلنت شکست می خورد؟ به جز در جراحات و بیماری های بزرگ، ایمپلنت باید در کل عمر با مراقبت مناسب باقی بماند. بهداشت دهانی مناسب در کنار پرهیز از کشیدن سیگار ضروری است.

بعد از جراحی ایمپلنت دندانی چه چیزهایی می توانید بخورید؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۵:۱۵ +۰۰:۰۰

شما می توانید غذاهای نرم بخورید و به آرامی به سمت غذاهایی که نیاز به جویدن بیشتری دارند، بروید. دندانپزشک، راهنمایی ها و نکات لازم را به شما ارائه خواهد داد.

چه انتظاری بعد از جراحی ایمپلنت باید داشته باشید؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۴:۵۷ +۰۰:۰۰

در روش دیونوی، شما باید بتوانید بعد از جراحی به کار و بقیه فعالیت های خود بازگردید. هر گونه ناراحتی با مسکن های معمول درمان می شود. بعد از جراحی، در حین بهبودی، حتما راهنمایی های دندانپزشک خود را برای مراقبت از دندان های مصنوعی انجام دهید. شما باید از ایمپلنت خود با عادات بهداشت دهانی توصیه شده برای دندان های طبیعی مانند مسواک زدن، نخ دندان، دهانشویه آنتی باکتریال و چکاپ منظم مراقبت کنید.

آیا جراحی ایمپلنت دندانی امن است؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۴:۳۴ +۰۰:۰۰

جراحی ایمپلنت دندانی امن است زیرا توسط متخصصین با تجربه انجام می شود. مانند هر روش دیگری، مشکلاتی مانند عفونت به ندرت می تواند اتفاق بیافتد. با روش دیونوی، هیچ برش و بخیه ای وجود ندارد، به این معنی که مشکلات مرتبط با جراحی های معمول کمتر اتفاق می افتد.

آیا ایمپلنت دندانی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۰:۳۲ +۰۰:۰۰

دندانپزشک شما می تواند مشخص کند که آیا هزینه های درمانی شما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد یا خیر.

آیا ایمپلنت های دندانی آسیب زننده است؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۳:۵۸ +۰۰:۰۰

روش دیونوی به گونه ای طراحی شده که راحتی بیمار در اولویت است. حذف برش، یعنی حذف درد مرتبط با برش و بخیه که بخشی از جراحی های معمول می باشد. دیونوی یک روش کم تهاجمی است که برای حفاظت از لثه و استخوان شما در طی جراحی طراحی شده تا شرایط مناسبی برای بهبودی بعد از جراحی ایجاد کند.

این روش ایمپلنت دندانی توسط چه دکترهایی انجام می شود؟۱۳۹۹/۱۲/۹ ،۱۲:۴۹:۲۴ +۰۰:۰۰

متخصصین ایمپلنتی که دوره های اختصاصی دیونوی با نام DDA را گذرانده اند.

علت سرعت بالای روش دیونوی چیست؟۱۴۰۰/۱/۲۱ ،۱۲:۳۲:۵۷ +۰۰:۰۰

سرعت روش دیونوی به دلیل بالا بودن دقت دیجیتالی آن است. کل مراحل از اسکن دهانی اولیه، تا ایجاد طرح درمان اختصاصی و انجام جراحی، در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. یا در صورتی که دندانپزشک شما ترجیح دهد که بعضی از مراحل را در زمان مشاوره انجام دهد، می تواند در روز جراحی سریع تر پیش رود.

پروسه ایمپلنت دندانی چقدر زمان می برد؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۲:۵۱ +۰۰:۰۰

روش دیونوی سریع، راحت و دقیق است. برخلاف سایر روش ها، این روش سریع است زیرا برش ندارد و داده-محور می باشد و برای شما به طور اختصاصی طراحی شده است. روش واقعی دیونوی در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.

ایمپلنت های دندانی از چه چیزی ساخته می شوند؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۲:۲۵ +۰۰:۰۰

ایمپلنت ها دیونوی از فلز تیتانیوم فوق قوی ساخته شده که به طور دقیق در استخوان فک جایگذاری می شوند. که محیط مناسبی برای اتصال دهنده، که اباتمنت نامیده می شود، و دندان ها یا روکش های دائمی، ایجاد می کند. این روکش و دندان های دائمی، ظاهر و عملکردی مانند دندان های طبیعی دارند.

چه عاملی باعث دقت بالای ایمپلنت های دیونوی می شود؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۱:۲۸ +۰۰:۰۰

دندانپزشک شما می تواند ایمپلنت را به طور دقیق با استفاده از گاید تولید شده بر اساس داده های اختصاصی، در محل مناسب قرار دهد. زمانی که ایمپلنت جایگذاری می شود، دقت بسیار مهم است زیرا جایگذاری دقیق یعنی روند راحت، دندان باثبات و ریسک کمتر برای آسیب به عصب و بافت های اطراف.

ایمپلنت های دندانی چگونه عمل می کنند؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۱:۱۱ +۰۰:۰۰

ایمپلنت ها در محل ریشه در فک قرار داده می شوند و برای اتصال به دندان یا دندان های جایگزین مانند پایه عمل می کنند. اتصال دهنده ای که اباتمنت نامیده می شود، برای ساپورت روکش جدید یا دندان های مصنوعی درون ایمپلنت پیچ می شود. دندان جایگزین شده جدید به گونه ای طراحی می شود که استحکام و ظاهر طبیعی داشته باشد.

آیا باید ایمپلنت دندانی انجام دهم؟۱۳۹۹/۱۰/۲۱ ،۰۳:۴۰:۵۳ +۰۰:۰۰

ایمپلنت های دندانی یک راهکار دائمی برای کسانی است که نیاز به جایگذاری دندان دارند و می خواهند لبخند، ظاهر و عملکرد طبیعی داشته باشند. ایمپلنت کمک می کند شما به طور طبیعی بجوید و از تحلیل استخوان فک جلوگیری می کند. نسبت به دندان مصنوعی، پارسیل و بریج ها راحت تر هستند و ماندگاری طولانی تری دارند.

جدیدترین مقالات

آرشیو مقالات
Go to Top